#Aku & Dia
POSTED ON Friday, October 19, 2012 AT 7:28 AM \\

Hari aku semakin indah bila dia terima aku kembali dalam hidup dia. aku tau banyak salah aku pada dia. tapi dia tetap memberi aku peluang utk mencintai dan menyayangi dia. sungguh pun dulu aku tak pernah "declare" dengan dia, sebab aku tak nak dia teruka dengan perangai "playboy" aku. ake sedar dan aku tahu bukan senang nak terima org yg berperangai macam aku. suka mainkan hati perempuan. tapi kali ini tidak. dia betul betul meyakinkan aku yang dialah org yg aku pilih utk menjadi masa depan aku. sikap dia yg selalu bersabar dengan aku membuat aku rasa sangat diberikan perhatian. kata dia "I Love you No matter what". itu lah yg selalu buat aku teringatkan kat dia. susah nak percaya yg dia kini milikku.


-"Hehehe . Macam tak percaya kita macam ni kan . Dulu punya lahhh benci i dekat u . Betul org tua cakap, kalau benci kat seseorang tu, suatu hari kita akan sayang kat dia. So now, I sayang kat u, I cintakan u. And i want to be with you, always." - (NazurahMN,2012)