#Inilah yg aku mahukan
POSTED ON Tuesday, October 23, 2012 AT 8:31 AM \\





Hari kedua aku berada dirumah Zura. Family dia sgt terbuka. aku sangat selesa bersada disini. rasa macam sudah menjadi sebahagian daripada mereka. Sangat seronok bila dilayan macam ni. dengan suasana sederhana yg selalu aku idamkan. ini yg aku mahu. ini yg aku inginkan. aku juga dilayan oleh adik beradik seperti adik beradik. kimia aku dengan keluarganya mula menampakkan hasil ayah dan emak dia juga berikan layanan kat aku macam menantu. itu sangat membuatkan aku terharu. tapi hari kedua, Zura tewas dengan bantal, tido awal masa aku menaip post ni. keletihan berjalan Jusco Tebrau City tgk wayang filem "TED". hahaha, ceritanya comel, seronok, sedih, dan banyak mencarut. hahaha. tapi Zura happy sangat hari ni. nafsu makan dia macam ada Baby dalam perut. semua nak dimakannya. hehehe. Sukar aku gambarkan kegembiraan aku. tak dapat aku tafsir senyuman yg selalu aku ukirkan setiap hari bersama Nazurah, :)


"Nazurah, I Love You and your Family too."